Otwarty Dzień Przedsiębiorczości: Marka

Otwarty Dzień Przedsiębiorczości: Marka

środa, 21 Czerwiec, 2017 -
14:30 - 18:30
Społeczna Akademia Nauk Warszawa
Łucka 11
00-842 Warsaw

Jak przekuć pasję w biznes? Jak planować własną karierę? W jaki sposób budować na rynku silną markę? Jak zbudować strategię marki w mediach społecznościowych? W jaki sposób globalne korporacje prowadzą swoje działania wizerunkowe?

To pytania-wyzwania z którymi każdego dnia mierzą się studenci Społecznej Akademii Nauk na kierunku Zarządzanie. Ale nie tylko oni – zapraszamy na otwarte Dni Przedsiębiorczości, spotkanie dla wszystkich osób zainteresowanych podjęciem studiów na SAN, jak również dla obecnych studentów SAN, którzy planują założenie własnej działalności gospodarczej. Otwarte Drzwi na kierunku Zarządzanie to warsztaty, wykłady praktyków rynku, ale również doskonała okazja, żeby w nieformalnej atmosferze porozmawiać z wykładowcami. To także okazja, aby w praktyce się przekonać jakie są kolejne kroki przy planowaniu założenia działalności gospodarczej, jak zbudować markę na silnych fundamentach oraz jak zaplanować swoją karierę.

Drugi dzień to spotkanie nie tylko z wykładowcami Społecznej Akademii Nauk, ale również wspaniałymi praktykami rynku. Zaczniemy od warsztatu, który z pewnością zainteresuje każdego z Was – dr Anna Migdał odpowie na pytanie jak planować własną karierę i wyjaśni na co zwrócić uwagę zastanawiając się nad wyborem zawodowej ścieżki i kierunku studiów. Podczas warsztatu o planowaniu kariery dowiecie się jak najlepiej zaprezentować siebie, w jaki sposób stworzyć portfolio i CV najlepiej oddające Wasze umiejętności oraz jak kreować własny wizerunek w otoczeniu biznesowym. Dzięki wykładowi dr. Macieja Dębskiego, prodziekana Wydziału Nauk o Zarządzaniu i Bezpieczeństwie, poznacie zasady budowania mocnych fundamentów marki – porozmawiamy o networkingu i budowaniu relacji w biznesie.

O wartości produktu czy usługi nie świadczą współcześnie jedynie jego organiczne cechy. Na decyzje zakupowe klientów mają wpływ także wartości, za jakimi opowiada się dana marka i z którymi wybierając ją – identyfikują się konsumenci. Dzięki wykładowi, który poprowadzi Sylwia Piekarska (Grayling Poland) dowiecie się w jaki sposób globalne korporacje prowadzą swoje działania wizerunkowe w tym zakresie i wspólnie odpowiemy na pytanie: czy można planować tego typu działania jedynie na jednym, wybranym rynku?

Facebooka mają wszyscy. Od love brandów po firmy produkujące kafelki i urządzenia sanitarne. Czy ma to sens? Jak mądrze korzystać z tego narzędzia jako marka? Jak rozpocząć prowadzenie kanału? Czy wybrać tylko Facebooka, a może postawić na rozwój Instagrama czy Youtube’a? Podczas wykładu Aneta Jabłońska (Agencja marketingowa VanLeif) poznacie podstawy budowania strategii marki w mediach społecznościowych. Dowiecie się co warto zdefiniować przed założeniem kanału, czym jest message house oraz jak wybrać odpowiedni tone of voice.

Każdy się zgodzi – że lepiej mieć silną markę, niż słabą. Kontrowersje dopiero się zaczynają przy definiowaniu, co oznacza mocna pozycja i co ją właściwie buduje. Co sprawia że marki rosną, a co jest jedynie naszym wyobrażeniem na ten temat? Jak kilka faktów o zachowaniu konsumenckim może zmienić to - jak patrzymy na marketing? Podczas wykładu Krzysztofa Dłużniewskiego (Brand Manager, Mondelez International), na przykładzie case studies z rynku brytyjskiego, poznacie proste błędy poznawcze, których możecie się ustrzec w przyszłej pracy w marketingu lub przy prowadzeniu własnej firmy.

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, serdecznie wszystkich zapraszamy.

21 czerwca 2017 r. – aula 6

14.30-15.30 Design your life – jak planować własną karierę? - dr Anna Maria Migdał
15.30-15.45 Społeczna Akademia Nauk – inwestycja w przyszłość, która się opłaca - dr Maciej Dębski
15.50-16.50 Silna marka jako podstawa własnego biznesu - dr Maciej Dębski
16.50-17.20 Marka społecznie zaangażowana / case study - Sylwia Piekarska, Account Manager, Grayling Poland
17.20-18.00 Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych? - Aneta Jabłońska, Account Manager, Agencja marketingowa VanLeif
18.00-18.30 Prawdy i mity o budowaniu marki – subiektywnie o marketingu - Krzysztof Dłużniewski, Brand Manager, Mondelez International

Źródło » « Powrót